Mine medarbejdere har længe måtte lægge øre til min banden og svovlen hver gang, jeg har gået og ventet på, at kunder har overført deres penge til firmaet. Jeg kan nemlig ikke se overførslerne før nogle dage senere, men nu har jeg købt mig til en såkaldt expense software, der ordner det hele for mig.
Det hele var ved at stige mig til hovedet, da jeg en sen aften spiste middag med en gammel bekendt, som gjorde mig opmærksom på denne expense software fra Acubiz. Ligesom mig havde han været irriteret over, at han ikke kunne se transaktionerne, og han kontaktede derfor Acubiz for at få fingrene i deres expense software.
Han kunne varmt anbefale mig dette system, for efter han købte det, havde han ikke været irriteret over de manglede transaktioner, for nu kunne han jo pludselig se, at de var gået igennem. Jeg valgte derfor også at købe systemet for at prøve det af.
Selvom det måske lyder en smule banalt, så har expense software faktisk haft en ret stor betydning for mig liv. Jeg er ikke længere sur og gnaven, og det har både familien derhjemme og medarbejderne på jobbet lagt mærke til.
Jeg kan også mærke, at jeg er blevet meget mere rolig efter at have købt expense software, for det må alligevel have været en rimelig stor stressfaktor ikke at vide, om kunderne nu har betalt det, de skulle osv.
Jeg kan varmt anbefale alle jer, der har det, som jeg havde, at investere i den her expense software. Du kan læse meget mere om systemet her, og så håber jeg naturligvis, at du er klog nok til at investere i denne software, for den er virkelig smart, og nu er der endelig stille på mit kontor.
Leave a comment