I dette indlæg bliver det nok lidt mere fagligt, end de sidste par indlæg, jeg har skrevet her på bloggen. Det håber jeg er okay med jer læsere. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at komme med et godt råd til jer angående bilagshåndtering, hvilket er noget, som jeg ofte bruger en masse til på at ordne.
Jeg arbejder med bilagshåndtering på jobbet, selvom det i virkeligheden slet ikke er det, der er min kernekompetence, men vi har ikke andre, der kan varetage vores bilagshåndtering, og derfor er jeg nødt til at gøre det. Det synes jeg dog er lidt træls, og derfor har jeg fundet på en løsning, som gør, at jeg kan arbejde med det, jeg er god til i stedet for bilagshåndtering.
Jeg har nemlig læst lidt om et Acubiz EMS system, som gør, at jeg slipper for at taste alle vores bilag ind manuelt, og det kan jeg altså virkelig spare mange timer på!
Heldigvis har jeg fået min chef med på ideen, så nu har vi købt os adgang til det her smarte system til bilagshåndtering.
Leave a comment