Posted inDiverse
Kagekampen siger det med blomster
Jeg faldt helt tilfældigt over kagekampen på tv igår. Hvor var det et godt program! Her kan jeg som amatør kage bagere kan være med. Skønne kvinder som kage bagere i de flotteste forklæder i en scenografi der minder om en diner fra 50´erne. Udover kage bagningen var de stylet så flot. Jeg blev helt vildt begejstret.